Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mac Site Admin
Založen: 10.12.2004 Příspěvky: 240
|
Zaslal: pá únor 03, 2006 8:22 am Předmět: |
|
|
Podle me je pricina v tom, ze pokud trva odesilani delsi dobu, dojde "nekde" k prekroceni nejakeho timeoutu. Bud na strane serveru nebo jinde na "trase". (takze ten postup, jak to obejit, me trochu prekvapuje).
Menu nastaveni se objevi po startu vzdy, neni-li vyplneno cislo odesilatele nebo email. Pokud se udaje "ztraceji", pomuze vetsinou smazani DB-souboru aplikace (java/jam/oskarek/storage/*) |
|
Návrat nahoru |
|
|
mac Site Admin
Založen: 10.12.2004 Příspěvky: 240
|
Zaslal: so únor 04, 2006 5:27 pm Předmět: |
|
|
Provedl jsem na serveru malou upravu, ktera by mela tuto chybu (No response) omezit... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Howard
Založen: 3.2.2006 Příspěvky: 2
|
Zaslal: so únor 04, 2006 5:39 pm Předmět: |
|
|
OK, diq. Ja dam vedet az budu neco posilat. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Howard
Založen: 3.2.2006 Příspěvky: 2
|
Zaslal: pá únor 10, 2006 9:40 am Předmět: |
|
|
Vypada to, ze ted to je OK, od te doby se mi ta chyba jeste nestala a to jsem i nechaval vyplnene cislo od minula.
Akorad u Vodafone to trva nejak dlouho a obcas mi to oznami, ze vyprsel cas. Ale aspon to nepise Exception blablabla....
Takze diky za reseni. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|